Světově unikátní senzor internetu věcí (IoT), který dokáže počítat a klasifikovat dopravní proud v rámci jednoho autonomního a nízkonákladového senzoru. Senzor sčítá dopravu 24/7 a každých 5 minut zasílá data do cloudu, odkud je lze poskytovat jako otevřená skrze open API.
Senzor je multifunkční a lze použít dle požadavků zákazníka.
Specifikace
POUŽITÍ
-
Sčítání dopravy - klasifikuje až 10 tříd dle délky vozidla
-
Bezpečnost dopravy - klasifikuje až do 5 nastavitelných rychlostních tříd
-
Územní plánování - klasifikuje do 3 délkových a 3 rychlostních kategorií
-
Parkovací politiku - osazení na vjezdu a výjezdu z parkovacích ploch poskytne informace o aktuální obsazenosti parkovišť, např. P+R
-
Kyvadlovou dopravu - senzor je schopen rozlišit směr jízdy a poskytuje tak informaci o průjezdu vozidla na jednopruhových úsecích vybavených výhybnami
-
Hospodaření s vozovkou - senzor lze doplnit o čidlo teploty vozovky
-
Sčítání železniční dopravy - senzor lze využít pro detekci jedoucího vlaku a poskytovat statistiky např. pro facility management výhybek
ŽIVOTNOST
bateriově napájený senzor má životnost až 3 roky. Životnost se odvíjí od frekvence vysílání a intenzity dopravy, především dle výskytu dopravních kolon.
ROZMĚRY
válec 100×130 mm
INSTALACE
senzor se instaluje pomocí jádrového vývrtu do hloubky 150 mm, provedeného ve středové ose jízdního pruhu mimo jízdní dráhu kol vozidel, takže nepoškozuje vozovku.
KOMUNIKACE
senzor je schopen komunikovat různými IoT sítěmi, tj. LoRa, SIGFOX či IQRF. Dle limitů dané sítě poskytuje informace do cloudového prostředí.
DETEKCE
senzor je magnetometrem, tj. senzorem změny geomagnetického pole způsobené průjezdem vozidla. Speciální algoritmy dokážou z tvaru pole vyhodnotit průjezd vozidla a klasifikovat jej do požadovaných tříd.
NAPÁJENÍ
Senzor je bateriově napájen a nevyžaduje připojení k elektrické síti.
Jak probíhá instalace
Krok 1.
Senzory se prostřednictvím jádrového vývrtu o průměru 100 mm osazují pod povrch vozovky, a to do hloubky 150 mm.
Krok 2.
Jádrový vývrt do vozovky se vysuší tak, aby v něm nestála voda.
Krok 3.
Dno vývrtu se podsype křemičitým pískem a do vývrtu se vloží senzor šipkou ve směru jízdy.
Krok 4.
Usazený senzor se dále obsype a zcela zasype pískem tak, že nad písek ční jen hrot senzoru a písek se prsty zhutní.
Krok 5.
Hrana vývrtu se očistí od písku tak, aby následně aplikovaná studená asfaltová směs přilnula k hraně vývrtu v tloušťce min 15 mm.
Dokumenty ke stažení
Dokument 1
Popis dokumentu
Dokument 2
Popis dokumentu
Dokument 3
Popis dokumentu
Dokument 4
Popis dokumentu
Dokument 5
Popis dokumentu
Stačí načíst QR kód
Každý detektor je registrován unikátním QR kódem, který instalační četa načte pomocí registrační mobilní aplikace v místě instalace. Tím dojde k automatické registraci senzorického prvku s jeho ID, GPS polohou a časem instalace. Samotná aplikace navíc nabízí provést instalaci podle připraveného plánu, neboť poskytuje instalační četě navigaci na místo činu a průběžné sledování plnění denního úkolu.
Mobilní aplikace aneb stačí načíst QR kód
K dispozici je mobilní aplikace ve které jednoduchým naskenováním QR kódu získejte informace o jednotlivých senzorech.
Vše najdete na jednom místě
Veškeré údaje jsou dostupné on-line v přehledném prostředí. Díky tomu lze s daty efektivně pracovat a využívat je v praxi.